Linkit

Linkit Teosofisen Seuran Facebookin, Soundcloudiin ja Youtubeen löytyvät kotisivun oikeasta yläkulmasta, mutta myös tästä alapuolelta.

Kansainvälinen päämaja Adyar

Maailmalla on useita teosofisia keskuksia ja maanosien liittoja. Tärkein niistä on Adyar, seuran kansainvälinen päämaja. Adyar sijaitsee Intian Chennaissa. Sen keskeinen toimintamuoto on Viisauden Koulu, jonka tavoitteena on rohkaista osallistujia viisauden ja totuuden etsinnässä ja antaa välineitä siihen. Adyarissa toimivat myös Adyar Library and Research Centre, Olcott Memorial High School, Vocational Training Centre, Social Welfare Centre, HPB Hostel ja Animal Welfare Centre. Alueen vanhat rakennukset kaipaavat kunnostusta. Katso oikealla olevasta linkistä lisätietoja kunnostusprojektista.

Theosophical Encyclopedia

Englanninkielinen Teosofinen tietosanakirja netissä. Linkki johtaa kuvaukseen Suomen osastosta.
Theosophy Wiki on Wikipedian kaltainen sivusto teosofiasta. Tällä sivustolla on tarkistettua ja oikeaa tietoa.Laadukas kansainvälinen materiaalipankki kaikille teosofiasta kiinnostuneille. Sivustolta on löydettävissä eri kielillä mm. e-kirjoja, audio-tiedostoja ja kursseja.

www.theosophy.world/encyclopedia/home

Theosophy Wiki

www.theosophy.wiki/en/Main_Page

Theosophy World

www.theosophy.world/

The Theosophical Society in Europe - Federation of National Societies

Teosofisen Seuran Euroopan liiton englanninkielinen sivu. www.ts-efts.eu

Teosofisia tekstejä suomeksi

Suomenkielisiä teosofisia ja muita e-kirjoja löytyy alla olevan linkin kautta.